Domáce úlohy

30.3.2020


Všetky úlohy sú na facebooku, kde sa do našej uzatvorenej skupiny prihlásili rodičia 22. detí z našej triedy. Stránka nie je prístupná pre nikoho, okrem nás. Je to z dôvodu, že komunikujeme veci, ktoré sa týkajú našich detí a triedy. Sú tu videá vyučovacích hodín, ktoré denne pripravujem. Deti budem kontaktovať aj cez videochat. 

27.3.2020

SJL - Šlabikár str. 37  KVIETOK celé, rozložte si to prosím na víkend. Prezentáciu nepridávam, dôvod si prečítajte vľavo v menu v časti Oznamy.


Písanie - v šlabikári str.37, v prvom odstavci podčiarknuť slová, v ktorých je dvojhláska ia, ie. Tieto slová prepísať do písanky č.4 na poslednú stranu.

MAT - PZ str. 32, je priložená prezentácia s výkladom - hovorené slovo.

Dôležité !  Tento piatok od 13,00 - 20,00 hod., sobotu a nedeľu od 8 - 20,00 hod., kto má možnosť, príďte si prevziať písanku č. 5. Vzadu má viac strán na písanie, inak ju budeme potrebovať od 3. týždňa v apríli. Pridám k nej hneď aj čítanku, pre istotu. Miesto prevzatia: Galanta, Nová doba 926/21 vchod D (za kostolom popri škôlke okolo trávnatej plochy, oranžovo zelený činžiak). Prezvoňte ma, prídem dole, podám rovno do auta, nemusíte ani vystúpiť. Keď neprídete, nevadí, bude u mňa v úschove.

26.3.2020

Na školskú stránku našej školy poslala vyučujúca angličtiny pre celú triedu prihlasovacie údaje do Planéty vedomostí a www.bezkriedy.sk všetkým rodičom. Prostredníctvom bezkriedy môžu rodičia s p. Hanzelovou komunikovať. Ak ste nedostali prístupové heslá do pošty, tak kontaktujte p.učiteľku na mail: martina.hanzelova@gmail.com, alebo na požiadanie poskytnem s jej súhlasom jej telefónne číslo.

Na facebooku som vytvorila uzavretú skupinu (okrem rodičov našej triedy nikto nevidí, čo tam je), kde zverejňujem videá pre tých, čo im nejde zvuk na prezentáciách. Je to tiež priestor na vzájomnú komunikáciu rodičov a samozrejme aj so mnou. Kto má záujem byť členom skupiny, pošlite mi prosím svoj mail (sms alebo mail evadankova99@gmail.com), aby som Vás mohla pridať do skupiny.


SJL - šlabikár str. 36 Dvojhlásky. Vľavo v menu SJL je priložená prezentácia - hovorený komentár, výklad a čo a ako robiť   v šlabikári. Ak to deťom pustíte, stačí len počúvať, posúvať stránky tým, že na ne kliknete. Myslím, že je to trošku iné, než len keď to dáte deťom prečítať.   


Písanie - písanka 4, strana 13, celá. Posledný voľný riadok ostane na piatok, nechajte ho prosím voľný.

MAT - PZ str. 31, samostatná práca. Kontrolujeme si, čo sme sa naučili. Nechajte deti pracovať úplne samostatne - to sa týka aj zadania úloh. Aj v škole by to bolo tak. Na záver prosím skontrolujte - budete mať obraz, ako zvládli učivo. Vľavo v menu MAT prezentácia Hurá, je tu jar ! - precvičovanie príkladov s viacerými sčítancami, aj kombinácia + -.

25.3.2020

SJL - šlabikár str.35, druhá polovica textu. V nadpise a prvom odstavci textu zakrúžkovať v slovách mäkké slabiky (od nadpisu po vetu Márne hľadali cestu domov. -vrátane tejto vety). Text odporúčam prečítať  2x  doobeda a aspoň raz poobede. Priložená je prezentácia bez zvuku - precvičovanie mäkkých slabík. Upozornenie:Zistili sme, že mám šlabikár z roku 2015 - texty na str. 35 nesedia s tým vašim. Čítajte text, ktorý tam máte, krúžkujte mäkké slabiky a opíšte vety - max. 20 slov.

Písanie - prepis textu - zo šlabikára str. 35 prepísať posledné 2 vety (Deti sa rozlúčili so starenkou a sľúbili jej, že bez súhlasu mamičky sa už nikdy nebudú samy túlať v hore. Deti, detičky, počúvajte mamičky !)

MAT - PZ str.30  je v prezentácii s hovoreným komentárom.

24.3.2020

SJL - kontrola úlohy - prečítať 36/2 Šašovinky (rodič povie príklad: napr. 2+3, dieťa prečíta slovo pod číslom 5). Tým sa zopakuje aj MAT. Nové: čítať str. 35, polovicu textu - prvé dva odstavce.

Písanie - pustite si prezentáciu De, te, ne, le, di, ti, ni, li. Pracujte podľa pokynov. Prvých 10 slov napíšte do písanky 4, na úplne poslednú voľnú stranu.

MAT - PZ str.29. Prezentácia.

23.3.2020

SJL - prečítať nahlas list triednej učiteľky deťom - viď panel vľavo. Prezentácia Mäkké slabiky - výklad učiva, viď panel vľavo v časti SJL , potom šlabikár str. 34.

Písanie - písanka č.4 str. 12 celá, do troch posledných riadkov vymyslieť a napísať aspoň 10 slov, v ktorých sú slabiky de, te, ne, le, di, ti, ni, li.

MAT - PZ str. 28 - prezentácia s výkladom  (zverejním 22.3. do 20,00 hod.) - viď panel vľavo v časti MAT.

10.3.2020

SJL - čítali sme na známku text Komu patrí. Šlabikár str. 30,31, v škole sme urobili aj str. 32 a 33.

Písanie - písali sme odpis s písmenom ň. Písomná domáca úloha: písanka č.4, str. 11, celá. Odporúčam denne napísať ľubovoľný odpis alebo prepis - napríklad odpísať pár viet (max 20 slov) zo šlabikára. Odporúčanie je dobrovoľné, nebudem kontrolovať.

MAT - PZ str. 24 sme urobil v škole, aj cvičenie 2 zo strany 26. Písali sme na známku príklady - počítanie s desiatkou. Písomná domáca úloha: PZ str. 25, 26, 27 celá. V PZ je vložený aj papier s počítaním do 10, utorok ho treba priniesť vypočítaný. Odporúčam precvičovať počítanie spamäti do 10 a precvičovať individuálne učivo,  s ktorým má dieťa ťažkosti.

9.3.2020

SJL - šlabikár str. 28 text Komu patrí.

Písanie - písali sme prepis na známku, posielam zošity. Písomná úloha nie je.

MAT - počítanie spamäti do 10, PZ str. 23. Písomná úloha nie je.

6.3.2020

SJL - koncovka -ou, šlabikár str. 28

Písanie - písali sme nácvičný diktát. Písomná úloha: oprava diktátu, len žiaci, ktorí dostali domov zošit.

MAT - počítanie spamäti do 10, PZ str. 22. Písomná úloha nie je. Zverejnila som  pokroky žiakov za 1. marcový týždeň v počítaní spamäti.

5.3.2020

SJL - Šlabikár str. 27, text "Ďakujem".

Písanie - písali sme odpis, slová s ď. Ohodnotila som včerajší prepis, zošit posielam len tým, ktorí nemali jednotku. Písomná úloha nie je.

MAT - počítanie spamäti do 10, oprava známky - čísla pred, za, potom PZ str. 21. Písomná úloha nie je.

4.3.2020

SJL - Šlabikár str. 26, čítať Šašovinky a slová s ď, Ď nad Šašovinkami.

Písanie - písali sme prepis na známku - zajtra pošlem opravené. Na ďalšej hodine sme písali v písanke č.4 celú stranu 10.

MAT - počítali- vyvodzovali sme štvorice príkladov. Počítali spamäti do 10. Robili sme PZ str. 20, číselné osi. Písomná úloha: v malom modrom zošite Matematika dopísať príklady, ktoré súvisia so zadaným prvým príkladom ( napr. k príkladu 10 + 2 patria príklady 2 + 10, 12 - 2, 12 - 10).

3.3.2020

SJL - Šlabikár str. 25

Písanie - robili sme prepis textu zo šlabikára - báseň pod textom Maťko Ťažký. Žiaci, ktorí mali 0 - 1 chybu, dostali jednotku. Ostatní budú písať prepis na známku zajtra. / Hodnotenie: 0-1chyba: 1, 2-4 ch.: 2, 5-7 ch.:3, 8-10 ch.: 4, 11 a viac chýb: 5. Písomná úloha nie je.

Mat - V škole sme robili PZ str. 19. Počítali sme spamäti do 10. Písomná domáca úloha je nalepená v modrom zošite Matematika ( príklady typu 6 + 10, 10 + 6, 16 - 10, 16 - 6 budeme vedieť počítať spamäti pridaním/odobratím celej desiatky alebo pridaním/odobratím daného počtu jednotiek).

2.3.2020

SJL - ť, Ť, šlabikár str. 24

Písanie - písanka str. 9 celá. Písali sme slová s písmenom ť. Domáca úloha: oprava nácvičného diktátu - len žiaci, ktorí majú vyznačenú opravu.

MAT - PZ str.18/1,2 v škole, cvičenie 3,4 na domácu úlohu. Precvičovali sme počítanie spamäti do 10. Prosím precvičovať aj doma. Žiaci, ktorí si chcú opraviť známku z 28.2. (viď modrý zošit Matematika), budú robiť opravu 5.3.2020. Známka je konečná, viac opráv už potom robiť nebudeme.

28.2.2020 - prosím prečítať oznamy.

SJL - šlabikár str. 23.

Písanie - písali sme nácvičný diktát. Písomná úloha nie je.

MAT - PZ str. 17. Písali sme na na známku čísla pred, za.... Pondelok zapíšem do ŽK. Počítali sme spamäti do 10.

27.2.2020 - divadlo Nitra

26.2.2020

SJL - Šlabikár str. 21 Motýľ, v škole sme urobili celú stranu + stranu 22

Písanie - písali sme na známku - obrázok - napísať čo je na obrázku. Piatok zapíšem do ŽK. Dom.úloha: do zošita Odpis, prepis, prepísať text zo šlabikára str.21 : Prečo práve teraz zrazu maľuje mráz kvety z ľadu ? Aby zahnal Ľubkin smútok, spravil mrázik dobrý skutok.

MAT - PZ str. 16, písali sme príklady na počítanie spamäti, kto koľko vypočíta za minútu. Budeme písať denne, na konci marca vyberieme každého najlepší výsledok a oznámkujem. Piatok píšeme na známku celá trieda čísla pred, za, hneď pred, hneď za.

25.2.2020

SJL - Šlabikár str. 20, ľ, Ľ.

Písanie - písali sme slová, v ktorých je písmeno h. Potom v písanke č.4  str.8/1 - v škole, úloha:písanka č.4 str.8/2, prepísať dve vety.

MAT - PZ str. 15.

24.2.2020

SJL - Horská služba, šlabikár str. 19

Písanie - veľké písané H, písanka str. 6 celá a str. 7/3,4, písomná dom. úloha: 7/5,6

MAT - PZ str. 14

PROSÍM UTOROK URČITE PRINIESŤ PENIAZE ZA DIVADLO. Chýbajúci žiaci - prosím oznámiť  najneskôr utorok poslaním sms, či deti pôjdu do divadla.

14.2.2020

SJL - h, H, šlabikár str. 18, celá.

Písanie - písanka str. 6 malé písané h, 4 riadky - v škole. Písomná úloha nie je. Posielam domov zošit Nácvičné diktáty.

MAT - sčítanie a odčítanie do 10 spamäti. Čísla pred, za, hneď pred, hneď za daným číslom - po prázdninách bude na známku - tí, ktorí nemali jednotku a tí, ktorí chýbali. Posielam domov zošit, je v ňom to, čo sme robili na známku. Písomná úloha nie je.

13.2.2020

SJL - šlabikár str. 17 text Čokoláda

Písanie - v škole sme písali slová so ž. Úloha: prepis textu zo šlabikára str. 17, báseň o čokoládke

MAT - písali sme na známku čísla pred, za, hneď pred, hneď za. Zajtra pošlem zošity. Kto mal veľa chýb, môže si známku po prázdninách opraviť.

12.2.2020

NOVÝ OZNAM V ŽIACKEJ KNIŽKE.

SJL - ž, Ž, šlabikár str. 16, celá.

Písanie - písali sme nácvičný diktát. Kto má zaznačené, treba doma urobiť opravu. Písali sme aj malé a veľké ž: písanka, celá str. 5. Iná písomná úloha nie je.

MAT - rozklad čísla na desiatky a jednotky. PZ str. 12.

11.2.2020

SJL - šlabikár str. 15, text Čo doma čítame - bude na známku

Písanie - písali sme slová s č. Úloha: odpísať 3 vety zaznačené v šlabikári - Evička je prváčka. Rada číta z čítanky. Doma si číta rozprávky.

MAT - PZ str. 10, rozklad čísla na desiatky a jednotky. Určiť počet desiatok a jednotiek v čísle.

10.2.2020

SJL - č,Č - šlabikár str. 14 celá.

Písanie - písanka str. 4, cvičenie 3 doma, v škole sme urobili cvičenie 1 a 2. Písali sme odpis a prepis s písmenom d,D.

MAT - PZ str. 10. Vedieť určiť čísla pred, za, hneď pred, hneď za. Vymenovať číselný rad, párne a nepárne čísla do 20. Písomná úloha nie je.

7.2.2020 

SJL- šlabikár str. 12 v škole, str. 13 čítať doma.

Písanie - v škole sme písali odpis, doma: oprava nácvičného diktátu, len kto má zaznačené v zošite.

MAT - čísla 0-20, čísla, ktoré sú hneď za daným číslom alebo hneď pred daným číslom. Čísla pred a za daným číslom. Písali sme v malom zošite, písomná úloha nie je.

6.2.2020

SJL - Šlabikár str. 11, text Moja starká a starký

Písanie - v škole sme urobili: písanka str. 2 veľké písané D a str. 3/4 vety. Domáca úloha: písanka str. 3, cvičenie 5

MAT - počítanie spamäti do 10, porovnávanie do 20, práca v skupinách.

5.2.2020

SJL - d,D, šlabikár str. 10 celá + báseň: Dušan hľadá pršiplášť, lebo vonku prší dážď. Nenašiel ho, ako vždy, teraz mokne na daždi.

Písanie - malé písané d, v škole sme urobili v písanke č.4 tri riadky s malým d. Domáca úloha: písanka č.4, str.3, cvičenie 3.

MAT - Počítanie spamäti do 10.Číselný rad 0-20, usporiadanie čísel, porovnávanie, písali sme do malého zošita, pracovali v skupinách.

4.2.2020

SJL - čítať text KOMORA, šlabikár str.9. Šašovinky netreba.

Písanie - do zošita Odpis, prepis, napísať 10 ľubovoľných slov, v ktorých je písmeno c  /na začiatku, vo vnútri alebo na konci slova/.

MAT - samostatná práca, PZ str. 9

T, rovnako, pracovali sme s pracovným listom.


Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky