Domáce úlohy
30.3.2020
Všetky úlohy sú na facebooku, kde sa do našej uzatvorenej skupiny prihlásili rodičia 22. detí z našej triedy. Stránka nie je prístupná pre nikoho, okrem nás. Je to z dôvodu, že komunikujeme veci, ktoré sa týkajú našich detí a triedy. Sú tu videá vyučovacích hodín, ktoré denne pripravujem. Deti budem kontaktovať aj cez videochat.
27.3.2020
Písanie - v šlabikári str.37, v prvom odstavci podčiarknuť slová, v ktorých je dvojhláska ia, ie. Tieto slová prepísať do písanky č.4 na poslednú stranu.
MAT - PZ str. 32, je priložená prezentácia s výkladom - hovorené slovo.
Dôležité ! Tento piatok od 13,00 - 20,00 hod., sobotu a nedeľu od 8 - 20,00 hod., kto má možnosť, príďte si prevziať písanku č. 5. Vzadu má viac strán na písanie, inak ju budeme potrebovať od 3. týždňa v apríli. Pridám k nej hneď aj čítanku, pre istotu. Miesto prevzatia: Galanta, Nová doba 926/21 vchod D (za kostolom popri škôlke okolo trávnatej plochy, oranžovo zelený činžiak). Prezvoňte ma, prídem dole, podám rovno do auta, nemusíte ani vystúpiť. Keď neprídete, nevadí, bude u mňa v úschove.
26.3.2020
Písanie - písanka 4, strana 13, celá. Posledný voľný riadok ostane na piatok, nechajte ho prosím voľný.
MAT - PZ str. 31, samostatná práca. Kontrolujeme si, čo sme sa naučili. Nechajte deti pracovať úplne samostatne - to sa týka aj zadania úloh. Aj v škole by to bolo tak. Na záver prosím skontrolujte - budete mať obraz, ako zvládli učivo. Vľavo v menu MAT prezentácia Hurá, je tu jar ! - precvičovanie príkladov s viacerými sčítancami, aj kombinácia + -.
25.3.2020
SJL - šlabikár str.35, druhá polovica textu. V nadpise a prvom odstavci textu zakrúžkovať v slovách mäkké slabiky (od nadpisu po vetu Márne hľadali cestu domov. -vrátane tejto vety). Text odporúčam prečítať 2x doobeda a aspoň raz poobede. Priložená je prezentácia bez zvuku - precvičovanie mäkkých slabík. Upozornenie:Zistili sme, že mám šlabikár z roku 2015 - texty na str. 35 nesedia s tým vašim. Čítajte text, ktorý tam máte, krúžkujte mäkké slabiky a opíšte vety - max. 20 slov.
Písanie - prepis textu - zo šlabikára str. 35 prepísať posledné 2 vety (Deti sa rozlúčili so starenkou a sľúbili jej, že bez súhlasu mamičky sa už nikdy nebudú samy túlať v hore. Deti, detičky, počúvajte mamičky !)
MAT - PZ str.30 je v prezentácii s hovoreným komentárom.
24.3.2020
SJL - kontrola úlohy - prečítať 36/2 Šašovinky (rodič povie príklad: napr. 2+3, dieťa prečíta slovo pod číslom 5). Tým sa zopakuje aj MAT. Nové: čítať str. 35, polovicu textu - prvé dva odstavce.
Písanie - pustite si prezentáciu De, te, ne, le, di, ti, ni, li. Pracujte podľa pokynov. Prvých 10 slov napíšte do písanky 4, na úplne poslednú voľnú stranu.
MAT - PZ str.29. Prezentácia.
23.3.2020
SJL - prečítať nahlas list triednej učiteľky deťom - viď panel vľavo. Prezentácia Mäkké slabiky - výklad učiva, viď panel vľavo v časti SJL , potom šlabikár str. 34.
Písanie - písanka č.4 str. 12 celá, do troch posledných riadkov vymyslieť a napísať aspoň 10 slov, v ktorých sú slabiky de, te, ne, le, di, ti, ni, li.
MAT - PZ str. 28 - prezentácia s výkladom (zverejním 22.3. do 20,00 hod.) - viď panel vľavo v časti MAT.
10.3.2020
SJL - čítali sme na známku text Komu patrí. Šlabikár str. 30,31, v škole sme urobili aj str. 32 a 33.
Písanie - písali sme odpis s písmenom ň. Písomná domáca úloha: písanka č.4, str. 11, celá. Odporúčam denne napísať ľubovoľný odpis alebo prepis - napríklad odpísať pár viet (max 20 slov) zo šlabikára. Odporúčanie je dobrovoľné, nebudem kontrolovať.
MAT - PZ str. 24 sme urobil v škole, aj cvičenie 2 zo strany 26. Písali sme na známku príklady - počítanie s desiatkou. Písomná domáca úloha: PZ str. 25, 26, 27 celá. V PZ je vložený aj papier s počítaním do 10, utorok ho treba priniesť vypočítaný. Odporúčam precvičovať počítanie spamäti do 10 a precvičovať individuálne učivo, s ktorým má dieťa ťažkosti.
9.3.2020
SJL - šlabikár str. 28 text Komu patrí.
Písanie - písali sme prepis na známku, posielam zošity. Písomná úloha nie je.
MAT - počítanie spamäti do 10, PZ str. 23. Písomná úloha nie je.
6.3.2020
SJL - koncovka -ou, šlabikár str. 28
Písanie - písali sme nácvičný diktát. Písomná úloha: oprava diktátu, len žiaci, ktorí dostali domov zošit.
MAT - počítanie spamäti do 10, PZ str. 22. Písomná úloha nie je. Zverejnila som pokroky žiakov za 1. marcový týždeň v počítaní spamäti.
5.3.2020
SJL - Šlabikár str. 27, text "Ďakujem".
Písanie - písali sme odpis, slová s ď. Ohodnotila som včerajší prepis, zošit posielam len tým, ktorí nemali jednotku. Písomná úloha nie je.
MAT - počítanie spamäti do 10, oprava známky - čísla pred, za, potom PZ str. 21. Písomná úloha nie je.
4.3.2020
SJL - Šlabikár str. 26, čítať Šašovinky a slová s ď, Ď nad Šašovinkami.
Písanie - písali sme prepis na známku - zajtra pošlem opravené. Na ďalšej hodine sme písali v písanke č.4 celú stranu 10.
MAT - počítali- vyvodzovali sme štvorice príkladov. Počítali spamäti do 10. Robili sme PZ str. 20, číselné osi. Písomná úloha: v malom modrom zošite Matematika dopísať príklady, ktoré súvisia so zadaným prvým príkladom ( napr. k príkladu 10 + 2 patria príklady 2 + 10, 12 - 2, 12 - 10).
3.3.2020
SJL - Šlabikár str. 25
Písanie - robili sme prepis textu zo šlabikára - báseň pod textom Maťko Ťažký. Žiaci, ktorí mali 0 - 1 chybu, dostali jednotku. Ostatní budú písať prepis na známku zajtra. / Hodnotenie: 0-1chyba: 1, 2-4 ch.: 2, 5-7 ch.:3, 8-10 ch.: 4, 11 a viac chýb: 5. Písomná úloha nie je.
Mat - V škole sme robili PZ str. 19. Počítali sme spamäti do 10. Písomná domáca úloha je nalepená v modrom zošite Matematika ( príklady typu 6 + 10, 10 + 6, 16 - 10, 16 - 6 budeme vedieť počítať spamäti pridaním/odobratím celej desiatky alebo pridaním/odobratím daného počtu jednotiek).
2.3.2020
SJL - ť, Ť, šlabikár str. 24
Písanie - písanka str. 9 celá. Písali sme slová s písmenom ť. Domáca úloha: oprava nácvičného diktátu - len žiaci, ktorí majú vyznačenú opravu.
MAT - PZ str.18/1,2 v škole, cvičenie 3,4 na domácu úlohu. Precvičovali sme počítanie spamäti do 10. Prosím precvičovať aj doma. Žiaci, ktorí si chcú opraviť známku z 28.2. (viď modrý zošit Matematika), budú robiť opravu 5.3.2020. Známka je konečná, viac opráv už potom robiť nebudeme.
28.2.2020 - prosím prečítať oznamy.
SJL - šlabikár str. 23.
Písanie - písali sme nácvičný diktát. Písomná úloha nie je.
MAT - PZ str. 17. Písali sme na na známku čísla pred, za.... Pondelok zapíšem do ŽK. Počítali sme spamäti do 10.
27.2.2020 - divadlo Nitra
26.2.2020
SJL - Šlabikár str. 21 Motýľ, v škole sme urobili celú stranu + stranu 22
Písanie - písali sme na známku - obrázok - napísať čo je na obrázku. Piatok zapíšem do ŽK. Dom.úloha: do zošita Odpis, prepis, prepísať text zo šlabikára str.21 : Prečo práve teraz zrazu maľuje mráz kvety z ľadu ? Aby zahnal Ľubkin smútok, spravil mrázik dobrý skutok.
MAT - PZ str. 16, písali sme príklady na počítanie spamäti, kto koľko vypočíta za minútu. Budeme písať denne, na konci marca vyberieme každého najlepší výsledok a oznámkujem. Piatok píšeme na známku celá trieda čísla pred, za, hneď pred, hneď za.
25.2.2020
SJL - Šlabikár str. 20, ľ, Ľ.
Písanie - písali sme slová, v ktorých je písmeno h. Potom v písanke č.4 str.8/1 - v škole, úloha:písanka č.4 str.8/2, prepísať dve vety.
MAT - PZ str. 15.
24.2.2020
SJL - Horská služba, šlabikár str. 19
Písanie - veľké písané H, písanka str. 6 celá a str. 7/3,4, písomná dom. úloha: 7/5,6
MAT - PZ str. 14
PROSÍM UTOROK URČITE PRINIESŤ PENIAZE ZA DIVADLO. Chýbajúci žiaci - prosím oznámiť najneskôr utorok poslaním sms, či deti pôjdu do divadla.
14.2.2020
SJL - h, H, šlabikár str. 18, celá.
Písanie - písanka str. 6 malé písané h, 4 riadky - v škole. Písomná úloha nie je. Posielam domov zošit Nácvičné diktáty.
MAT - sčítanie a odčítanie do 10 spamäti. Čísla pred, za, hneď pred, hneď za daným číslom - po prázdninách bude na známku - tí, ktorí nemali jednotku a tí, ktorí chýbali. Posielam domov zošit, je v ňom to, čo sme robili na známku. Písomná úloha nie je.
13.2.2020
SJL - šlabikár str. 17 text Čokoláda
Písanie - v škole sme písali slová so ž. Úloha: prepis textu zo šlabikára str. 17, báseň o čokoládke
MAT - písali sme na známku čísla pred, za, hneď pred, hneď za. Zajtra pošlem zošity. Kto mal veľa chýb, môže si známku po prázdninách opraviť.
12.2.2020
NOVÝ OZNAM V ŽIACKEJ KNIŽKE.
SJL - ž, Ž, šlabikár str. 16, celá.
Písanie - písali sme nácvičný diktát. Kto má zaznačené, treba doma urobiť opravu. Písali sme aj malé a veľké ž: písanka, celá str. 5. Iná písomná úloha nie je.
MAT - rozklad čísla na desiatky a jednotky. PZ str. 12.
11.2.2020
SJL - šlabikár str. 15, text Čo doma čítame - bude na známku
Písanie - písali sme slová s č. Úloha: odpísať 3 vety zaznačené v šlabikári - Evička je prváčka. Rada číta z čítanky. Doma si číta rozprávky.
MAT - PZ str. 10, rozklad čísla na desiatky a jednotky. Určiť počet desiatok a jednotiek v čísle.
10.2.2020
SJL - č,Č - šlabikár str. 14 celá.
Písanie - písanka str. 4, cvičenie 3 doma, v škole sme urobili cvičenie 1 a 2. Písali sme odpis a prepis s písmenom d,D.
MAT - PZ str. 10. Vedieť určiť čísla pred, za, hneď pred, hneď za. Vymenovať číselný rad, párne a nepárne čísla do 20. Písomná úloha nie je.
7.2.2020
SJL- šlabikár str. 12 v škole, str. 13 čítať doma.
Písanie - v škole sme písali odpis, doma: oprava nácvičného diktátu, len kto má zaznačené v zošite.
MAT - čísla 0-20, čísla, ktoré sú hneď za daným číslom alebo hneď pred daným číslom. Čísla pred a za daným číslom. Písali sme v malom zošite, písomná úloha nie je.
6.2.2020
SJL - Šlabikár str. 11, text Moja starká a starký
Písanie - v škole sme urobili: písanka str. 2 veľké písané D a str. 3/4 vety. Domáca úloha: písanka str. 3, cvičenie 5
MAT - počítanie spamäti do 10, porovnávanie do 20, práca v skupinách.
5.2.2020
SJL - d,D, šlabikár str. 10 celá + báseň: Dušan hľadá pršiplášť, lebo vonku prší dážď. Nenašiel ho, ako vždy, teraz mokne na daždi.
Písanie - malé písané d, v škole sme urobili v písanke č.4 tri riadky s malým d. Domáca úloha: písanka č.4, str.3, cvičenie 3.
MAT - Počítanie spamäti do 10.Číselný rad 0-20, usporiadanie čísel, porovnávanie, písali sme do malého zošita, pracovali v skupinách.
4.2.2020
SJL - čítať text KOMORA, šlabikár str.9. Šašovinky netreba.
Písanie - do zošita Odpis, prepis, napísať 10 ľubovoľných slov, v ktorých je písmeno c /na začiatku, vo vnútri alebo na konci slova/.
MAT - samostatná práca, PZ str. 9
T, rovnako, pracovali sme s pracovným listom.